piątek, 15 kwietnia 2011

Rap studencki?!



Przez dłuższy czas nie pisałem... Dlaczego? Szkoła, szkoła i matura, a raczej przygotowania do niej. Właśnie dlatego chcę, aby ten wpis dotyczył edukacji.

Pierwszy kawałek, który nasuwa się na myśl to oczywiście "Schoolbiz" Smarkiego. Podobnie wygląda mój zapał do nauki.

Drugim jest kawałek, którego tytuł zamieściłem w... tytule tego posta - "Rap studencki?!" Siedem Łez (feat. Mes) z płyty "2+2=7". Po co studiować?

Kolejny - "Co jest nauczane" Molesty z płyty . Vienio nawija tam: "Pamiętam szkołe, z której nic nie wyniosłem, tylko swoim rodzicom wstyd przyniosłem". Może nie przyniosłem wstydu i wyniosłem wiele, co nie znaczy, że nie dałoby się więcej. Nie udało się, a to trochę moja wina, bo w kwestii nauki jestem "Polepiony" jak Fisz. Jednak to także sprawa sztywnego programu nauczania, niestety. Mimo to, szkoła to również ludzie, znajomi i dlatego jest taka fajna.

1 komentarz: